SPONSORED BY

tiistaina, tammikuuta 18, 2011

Menossa mukana

Aah, ihanaa lomaviikkoa vietän parhaillaan. Elämä on mahtavaa! Tämä on kyllä totaalista aktiivilomaa, joten kalenteriin joudun kurkkimaan, jotta muistan muistan mennä kaikkiin sovittuihin tapaamisiin.
Viikon sprinttitreenejä en ole vielä vetänyt, satutin nimittäin häntäluuni ja ristiluun seudun melko mojovasti jakkaran hajottua altani:). Joku kertoi minulle jälkeenpäin  sen olevan oikeasti kukkateline, joka ei kestä istumista. Kiitos, nyt huomasin.

Lihastalkoot ovat sujuneet paremmin kuin hyvin. Lunastin myös Kontulan kuntokellariin kausarin, joten nyt pääsen välillä haistelemaan ummehtunutta voimamiestesto- ja teinarihien hajuja aina kun siltä tuntuu. Olen kehitellyt uusia kidutuskeinoja keskivartalolle ja jalkaosastolle, nimennyt ne Erikan Erikoisiksi (hahhaa), hyviä liikesarjoja ja intervalliharjotteita, joita voin paljastella teille joku kerta. Sillä jos ei salilla käydessä koskaan, kertaakaan näytä muiden silmissä ähisevältä urpolta tomaattinaamalta, ei treeni taatusti ole niin tehokasta ja toimivaa. Näin minä sen ajattelen.
Yksi tavoitteistani tälle vuodelle, mitä kehon muokkaukseen tulee, on pienentää jalkaosastoa. Tiedän, kuulostaa ehkä oudolta teidän muiden korvissanne, mutta minä olen yrittänyt  nyt treenata jalkojani pienemmiksi, tiiviimmiksi ja sopusuhtaisemmiksi välttäen massan hankintaa etureisiin. Jalat ja etenkin siis etureidet ovat olleet minulla aina vahva ja erittäin helposti kehittyvä lihasryhmä, joka helposti dominoi kokonaisfysiikkaani. Toki kireystasokin on minulla ollut nykypäivän BF-huipun tavoitteluun liian vajaa, mutta kaikenkaikkiaan alakerran on oltava pienempi ja kireämpi jatkossa. Tavoitteena siis kireät tikut :).




Viikko takaperin Liikuntamyllyssä viettämässä laatuaikaa aitojen ja asicsien kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.