SPONSORED BY

perjantaina, syyskuuta 17, 2010

Hyvä päätös hyvälle viikolle


..oli perjantain kruunaava Mayor'silla vedetty selkätreeni. Tyhjääkin tyhjemmät lihakset hakivat pumppia, edes pientä rutistusta, mutta päädyin melkein vain kuvittelemaan supistukset mielessäni. Niin tyhjä ja paineeton oli kondis tänään. Ja ihan syystäkin- nyt nimittäin haetaan kuntoa esiin vähäsuolaisella ja runsasvetisellä ruokasheemalla ja ensi maanantaina katsotaan valmentajan kanssa miltä kunto näyttää.

Pienentynyt ainakin olen, mutta kuten aina, näytän taas mielestäni vain laihalta läskiltä :-). Tämä laji jos mikä vaatii kilpailijalta päätä. Päätä jaksaa painaa vaikka matka ja tavoite tuntuu miltei epätodelliselta ja mahdottomalta, päätä olla ajattelematta liikoja ja keskittymään ainoastaan tehtävään työhön. Ongelmansa kullakin- olen saanut kuulla kilpailijan päivittelyä kun kiristyy niin helposti, että pelkää kiristyvänsä jo liikaa, toiset (minä mukaan lukien) joutuu tsemppaamaan jokaisen pudotetun gramman eteen. Mutta yksi asia on varma- oli se huippu kunto saavutettu sitten kadehdittavan helposti tai kärsitty raskaimman tien kautta, it's all worth it! Tajuat sen sitten kyllä, kun vain jaksat vakaasti uskoa itseesi ja nähdä itsesi seisomassa päämäärässäsi. Eli upeana lavalla :-).



Mayor'silla tänään iltapäivällä.


Olen kiitollinen monelle taholle. Vaikka SM-projektia on jäljellä vielä muutamia viikkoja ja työni toki jatkuu, haluan silti tässä välissä muistaa teitä kaikkia. Haluan kiittää taas teitä lukijoita, tuttuja ja tuntemattomia tuesta ja tsempeistä joita olen teiltä saanut. Ja suuri kiitos vaate- ja lisäravinnesponsorilleni Wrangelle- lämminhenkisellä ja upean tukevalla asenteella olette tsempanneet minua enemmän kuin arvaattekaan! Minulla on myös maailman parhaat valmentajat ja tukijoukot, kiitos Jerry Ossille ja rakkaalle Kimmolleni, Jarmo Mäkelälle ja Vilma Koivumaalle, hierojalleni Antille ja kaikille ystävilleni, joita olen saanut tämän lajin myötä. Teidän tukenne ja olemassaolonne siivittävät minua eteenpäin.

2 kommenttia:

  1. Laihaläski sinä? Heh, no et kyllä aivan taatusti ole :D Ihan sikakova kunto, ei tuosta voi tulla muutakuin hyvä.

    VastaaPoista
  2. Juu-u! Kyllä tässä on kuule kauhiasti vielä tekemistä kunnon suhteen :-). Ja niin tiukassa istuvat aina nämä viimeiset pehmeydet..Mutta kiitos piristyksestä :D.

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.